Essence Limited Edition: Cinderella

Wednesday, February 04, 2015

Dit voorjaar slaan essence en Disney de handen in elkaar om een make-up collectie in het teken van hun nieuwste film 'Cinderella' te maken. Ik ben al ongelofelijk benieuwd naar de film (duuuuh!), maar ook de essence producten die vanaf april in de winkelrekken prijken, deden mijn hart een sprongetje maken. Vooral de nagelstickers en het eye shadow palette staan op mijn wishlist :)! Wat staat op de jouwe ;)?



















Adviesprijzen:
Essence Cinderella Eyeshadow palette - € 3,89
Essence Cinderella Nail Stickers  - € 1,39 
Essence Cinderella Nail Polish - 
€ 1,99 

Essence Cinderella Glitter Topper - € 1,99
Essence Cinderella Blush - € 3,39
Essence Cinderella Highlighter Powder - € 3,39
Essence Cinderella Lipgloss - € 1,99









You Might Also Like

6 reacties

  1. Er zitten een aantal producten tussen waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben geworden ondertussen...

    ReplyDelete
  2. Dat roze nagellakje ziet er precies wel mooi uit.

    ReplyDelete
  3. Die blush is echt zo schattig eh :-)

    ReplyDelete
  4. Ik vind de blush en de nagellakjes op het eerste zicht erg mooi.

    ReplyDelete
  5. Ik had al eerder over deze collectie gelezen en moet zeggen dat ik het erg leuk vinden dat ze een Cinderella lijn hebben ontwikkeld. Mooie kleurtjes zitten ertussen!

    ReplyDelete
  6. ziet er inderdaad super cute uit!

    ReplyDelete

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe