Mijn Lush winter wishlist

Friday, October 09, 2015

Vorige week vrijdag was het eindelijk zo ver. Na wekenlang halsreikend uitkijken en druk speculeren, kwamen we eindelijk te weten hoe de Halloween en wintercollectie van Lush er uitziet! Hoerrraaaahh! Het ideale moment om de Lush-winkels onveilig te gaan maken, niet waar ;)? Omdat ik sinds kort echter officieel tot de 'werkmensen' behoor, vond ik jammer genoeg nog geen gaatje in mijn schema om al in de winkel zelf eens te gaan piepen. Gelukkig schiep God het internet en kon ik online al kijken wat ik graag wou! Wat staat er dit jaar op mijn Lush winter-wishlist ;)?


Joepie! Golden Wonder bath bomb zit weer in het assortiment! Deze heerlijke bruisbal was één van mijn favorieten vorig jaar. Wanneer je dit schattige cadeautje in je bad gooit, kleurt het water blauwgroen met gouden sterretjes. Ook de geur is fantastisch! Deze ga ik mij zeker opnieuw aanschaffen :)! Ook Shoot For The Stars bath bomb is er dit jaar weer bij. Deze bruisbal maakt je badwater diepblauw met zilveren spikkeltjes. Het lijkt echt alsof je aan het baden bent in een stukje melkweg :)! Ook een aanrader :)! De prijs voor de schattigste bath bomb gaat naar de Butterbear. Dit beertje zorgt niet meteen voor een erg spectaculair schouwspel in je bad, maar de geur is warm en troostend! Ideaal voor een sombere winteravond!

   Golden Wonder Ballistic


De Magic Wand reusable bubble bar maakt me ook erg nieuwsgierig. Deze bubble bar ziet er niet alleen erg leuk uit (dat belletje!), maar ruikt bovendien ook naar Snow Fairy! De reviews over dit product zijn erg verdeeld, waardoor ik hem toch echt eens zelf wil proberen :). Ook het Cranberry face mask lijkt me een product voor mij. Ik hou van kleimaskertjes en de geur van cranberries! Must-try, niet waar ;)? 


Een all-time favorite elk jaar is de Snow Fairy shower gel. De heerlijke snoepjesachtige geur en vrolijke roze kleur vallen ook bij mij in de smaak, dus werd deze douchegel meteen gebombardeerd tot wishlist-materiaal :)! Shame on me, ik heb nog nooit een shower jelly geprobeerd. Snowman shower jelly heeft een frisse citrusgeur, iets waar ik wel van houd, en lijkt mij dus het ideale product om eens te testen :)!


snow fairy Snowman Shower Jelly

Sinterklaas? Kerstman? Hebben jullie dit gelezen ;)? Ik vind de gift sets ook altijd een topper: de producten zitten superleuk verpakt en het komt vaak voordeliger uit dan wanneer je de verschillende items apart zou kopen!

Welke Lush-producten staan op jullie wishlist :)?

Veel liefs,

Lieselot

You Might Also Like

4 reacties

  1. Eigenlijk heb ik niet echt een lush wishlistje, wel vind ik het jammer dat wij geen bad hebben, zelf zou ik wel eens een bad bruisproduct van Lush uitproberen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb thuis een bad, maar neem eigenlijk veel vaker een douche wegens te weinig tijd. Wanneer we op citytrip of vakantie gaan, neem ik wel altijd een voorraadje bruisballen mee om daar dan een uitgebreid van een badmomentje te genieten :)!

      Delete
  2. Ohh wat een leuke items allemaal!! Gelukkig heb ik geen bad thuis, ik zou anders heel die winkel leegkopen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje Eline :)! Hihi, ik snap helemaal wat je bedoelt, want ik moet mij ook altijd inhouden :p.

      Delete

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe