Win Win Win: een Balea pakketje - GESLOTEN

Sunday, February 22, 2015

Wie mijn blogpost van vorige week heeft gelezen, weet het waarschijnlijk al: ik bereikte 100 volgers op Bloglovin J! Ik ben daar natuurlijk erg blij mee en besloot dat het tijd werd voor de allereerste winactie op Sincerely Brunette. Toen ik in Duitsland losging bij de Balea-producten dacht ik ook aan jullie: ik las al veel goede reviews over dit merk, mijn eerste indruk van de producten is positief en omdat deze producten niet in België te  koop zijn, wou ik met producten van dit merk een pakketje voor jullie samenstellen. Wat je precies kan winnen, zie je op de foto hieronder!



Wat moeten jullie doen om te winnen? (verplicht)
  •         Sincerely Brunette volgen op Bloglovin en dit artikel liken.
  •          Een reactie achterlaten op dit artikel met jouw email-adres of een mailtje sturen naar lieselot.vandemeulebroucke92@gmail.com met het email-adres waarop je gecontacteerd wil worden als je gewonnen hebt.

Wat kunnen jullie doen om extra kansen te verzamelen?
  •           De facebook-pagina van Sincerely Brunette liken (+1) en de pagina delen (+2)
  •           Mij volgen op Instagram (+1)
  •           Mij volgen op Twitter (+1)

Vermeld in je mailtje of reactie zeker ook welke stappen je ondernomen hebt J! Deze winactie loopt af op 9 maart om 23:59 en de winnaar krijgt een berichtje van mij op 10 maart!

Veel succes iedereen!

Lieselot

You Might Also Like

20 reacties

  1. Oeeh wat een heerlijk pakketje! Ik doe zeker mee :) Ik heb de verplichte stappen gedaan en wilde je ook op Instagram en Twitter gaan volgen, maar ik kan je niet vinden! (mijn email: mariellemarkgraaff@gmail.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Mariëlle! Ik plaatste de linkjes naar mijn Twitter en Instagram in het artikel :)!

      Delete
  2. Whoehoe, wat zalige producten! Natuurlijk doe ik mee. Ik volg je op Bloglovin, Facebook en Instagram. Mijn email is Sandra_jacobs@hotmail.com. Fingers crossed :-)

    ReplyDelete
  3. Heel leuk! Ik heb de verplichte dingen gedaan! xx

    ReplyDelete
  4. Super leuke winactie! Ik wil wel graag verwend worden met deze prachtige pakket!

    - Ik heb je gevolgd op Bloglovin' en dit artikel geliked
    - Mijn emailadres: yasemin2011@hotmail.nl
    - Ik heb je Facebookpagina geliked en de pagina gedeeld (Yasemin Tanidim)
    - Ik heb je gevolgd op Instagram (yasemintanri)
    - Ik heb je gevolgd op Twitter (xYasemin2011)

    Ik heb echt alle stappen gevolgd, ook de stappen voor een extra kans! Nu maar heel hard duimen! :D

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Mooi aantal.
    - Ik volg je op Bloglovin ( ByBird) hartje voor dit artikel
    - Ik volg je op Instagram ( berdienrenes)
    - Ik volg je op FB ( Birdy Bird)
    Liefs,
    Berdien
    berdien_renes@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Ohhh, wat een fijne actie, natuurlijk doe ik erg graag mee, de Balea producten zijn zo fijn om te gebruiken..Ik volg je op Bloglovin, heb het artikel een "hartje "gegeven en ben je gaan volgen op Facebook en heb daar de pagina ook gedeeld...
    Ik volg je overal onder mijn eigen naam, petra krommenhoek...
    Ik ga heel hard duimen voor veel geluk...
    xx
    groetjes petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd met al je volgers meid!
    leuk pakketje . Ik vind balea zo lekker betaalbaar alleen in Duitsland te verkijgen helaas wel echteen leuk pakketje. Ik ben benieuwd naar de geuren.
    Ik volg je op facebook en gedeeld instagram(cheyennejansen ), twitter en bloglovin + bericht geliked . Alles onder mijn naam Cheyenne Jansen.

    Groetjes,

    Cheyenne
    funky_django@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Ik ga passen voor de winactie, maar wil iedereen wel heel erg veel succes wensen!

    ReplyDelete
  9. Mooie actie; ik doe hier graag aan mee. Ik stuur mijn e-mailadres via e-mail.

    ReplyDelete
  10. Hoi! Ik doe heel graag mee! Ik volg je op Facebook, Instagram en Bloglovin onder mijn eigen naam en op Twitter als: Deketniewit :-)

    ReplyDelete
  11. Ik zag je artikel van vorige week al, ik was super benieuwd naar je winactie. Ik ken deze producten namelijk niet en ook niet echt ervaring met de huismerken uit duitsland (omdat ik daar nooit kom) maar ik ben wel nieuwsgierig geworden. Ik maak dan ook graag een kansje.
    Ik volg je op bloglovin (sandra9454) en op twitter (@xsajo)
    mijn e-mail: sandra_jonker8@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Wat ontzettend leuk zeg; ik doe graag mee. Ik volg en like je via bl (melissavanstipdonkmaas), fb (melissa.vanstipdonkmaas), instagram (melissamaas1984). liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    ReplyDelete
  13. Ik doe graag mee! Ik volg en like op Facebook en Twitter en heb getweet. Ook mailtje gestuurd ;-) xxx

    ReplyDelete
  14. Ouh Lieselotte, zo'n leuke winactie! Ik volg je al een hele tijd via instagram en bloglovin (heb het bericht daar ook geliked) en vanaf nu heb je er ook een nieuwe twittervolger bij :D. Mijn e-mailadres is: leruaa @ hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. * Lieselot dus! (een van mijn vriendinnen noemt Lieselotte en ik was in de war).

      Delete
  15. Leuk pakketje! Ik doe graag mee en volg je op al je kanalen :)

    Liefs,

    Astrid
    (av1989@hotmail.com)

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Doe graag mee!

    Gedane stappen:
    bloglovin volgen en liken
    facebook volgen en liken
    instagram volgen
    twitter volgen

    ReplyDelete

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe