De eerste kennismaking met Topiderm van Pannoc!

Thursday, August 20, 2015

Bloed, zweet en tranen, maar 'den thesis' is eindelijk binnen. Hoeraaaa, feest! Langzaamaan probeer ik mijn sociaal leven weer vorm te geven en ook op de blog zal de akelige stilte van de vorige maanden verjaagd worden. Hoewel er werd gesnoeid in mijn beauty-rituelen tijdens de drukke schrijfperiode, hield ik mezelf overeind met enkele top-producten die de grootste schade beperkten. Eén van die producten is de Topiderm Repair Lotion van Pannoc, waarvan je hieronder een review krijgt voorgeschoteld :)!


Ik had eigenlijk nog nooit van het bedrijf Pannoc gehoord voor ik het aanbod kreeg om een product van hen te testen. Zonde, want dit Belgische bedrijf produceert kwaliteitsvolle producten die niet getest zijn op dieren en voldoen aan de strenge richtlijnen die de EEG en World Health Organiation opleggen. Bovendien zijn hun Topiderm producten geschikt voor het hele gezin. Ik probeerde de laatste weken hun Repair Lotion uit, een body lotion waar zelfs de gevoeligste huidjes niet geïrriteerd van geraken. Ook wanneer de huid geïrriteerd is na het scheren of na het zonnebaden, kan deze lotion soelaas brengen! Trust me, ik heb het getest: je benen gaan niet jeukerig of branderig aanvoelen wanneer je je na het scheren met deze lotion insmeert :)! 


De indrukwekkende hydraterende eigenschappen van deze lotion bliezen me van mijn sokken. Om de (zeer!) droge huid op mijn onderbenen te hydrateren, bracht ik de Repair Lotion 's ochtends steevast na het douchen aan. De ochtend nadien voelden ze nog steeds erg zacht en gehydrateerd aan! Nu denk je misschien dat deze lotion een erg vettige en dikke structuur heeft, maar niets is minder waar. De lotion is luchtig, verfrissend en smelt bijna open op je huid. Zonder vettig laagje achteraf! Ideaal voor warme zomerdagen dus ;). Ook van de geur ben ik fan! Fris en unisex, zonder al te veel te overheersen. Zo hoef je dus zeker niet bang te zijn dat de body lotion je parfum overschaduwt :).

Ook de ingrediëntenlijst bevalt me: voedende macademia-olie rijk aan vitamine B1, een natuurlijke emulgator op basis van olijfolie en het actieve bestanddeel Schizophyllan dat de celverniewing bevordert en de weerstand van de huid verhoogt. En dat allemaal zonder parabenen!

Voor een flacon van 400 ml (met erg handig en hygiënisch pompsysteem) betaal je 17.80 euro in de apotheker. Zeer mooie prijs-kwaliteitverhouding dus! Ik raad je dit product alvast aan :)!

Kenden jullie Topiderm al?

Veel liefs,

Lieselot








You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuk productje! Vooral omdat het niet prikt nadat je jouw benen geschoren hebt :-)

    ReplyDelete
  2. Ik zou hier beter ook eens voor kijken! Ik zoek nog wat varianten van mijn diepreinigende bodylotions van andere merken! Plus, super leuk dat dit een Belgisch merk is!

    ReplyDelete
  3. Ik heb er nog nooit van gehoord , maar het klinkt echt heel fijn in gebruik!

    ReplyDelete
  4. Nog nooit van gehoord, maar het lijkt me echt een heel fijn product :)

    ReplyDelete

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe