Girl's night out: Ladies@theMovies Gent!

Thursday, April 03, 2014

Girls nights: het eerste meisje dat er niet van houdt, moet volgens mij nog geboren worden! Omdat het alweer een tijdje geleden was dat mijn beste vriendin Anneleen en ik nog eens samen iets leuks deden (stomme deadlines, stomme stage, stomme drukke dagen...), besloten we om samen Gent nog eens onveilig te maken. Crime scene: Kinepolis Gent, tijdens de maandelijkse Ladies@theMovies!




De film werd voorafgegaan door een receptie waar we, gewapend met een goed glas cava, konden ontdekken wat de verschillende standhoudertjes (van juweeltjes tot Upperdare) te bieden hebben en waar we ons konden inschrijven voor verschillende wedstrijdjes. Staaltjes en kortingen scoren dus! Bovendien werden we constant voorzien van drank en knabbeltjes, dus zelfs als de randanimatie je niet kan bekoren, hoef je je niet te vervelen! (Je kan er je ook laten fotograferen met leuke attributen, zeker doen als je ook eens gaat! HILARISCH!)

Na de receptie werden we naar de zaal geleid (waar enkele prijzen werden verloot) en werd de film gestart! Deze maand ging 'Flying Home' in première voor de dames in de zaal. In deze film steelt de knappe Jamie Dornan de show als de erg gedreven corporate raider Collin, die hoopt een rijke sjeik (én duivenliefhebber) binnen te halen voor zijn bedrijf door hem de duif te bezorgen die bovenaan zijn wishlist staat. Klein probleempje: de duif is eigendom van een erg koppige Vlaamse duivenmelker Jos (Jan Decleir), die helemaal niet van plan is zijn prijsduif te verkopen! Wanneer Collin in het Vlaamse Bunderzele aankomt en de mooie kleindochter van Jos ontmoet, merkt hij dat zijn plan misschien toch niet van een leien dakje zal lopen...

De knappe Jamie Dornan
Bron: Pinterest

Geen slechte film maar het woord cliché kwam toch enkele keren bij me op, waardoor ik toch wel een klein beetje teleurgesteld was. Het feit dat ik geen uitgesproken fan ben van Vlaamse films speelt waarschijnlijk ook wel enigszins mee in mijn (misschien beetje strenge?) eindoordeel. Hoewel ik de film niet echt zou aanraden als 'chick film', vind ik het concept van Ladies@theMovies wel erg plezant! Leuke avond met een hapje en een drankje, een film en je gaat naar huis met een leuke goodiebag. (Let's be honest ladies, we zijn allemaal dol op goodiebags en hoe groter, hoe liever!). Ik sluit dan ook af met enkele foto's van de goodiebag!
 De goodiebag zelf zag er erg mooi uit: topkleurtje! And ladies do love goodies ;)!

De inhoud


Liefs, 

Lieselot

You Might Also Like

0 reacties

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe