Ik ben genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award :)!

Wednesday, April 16, 2014


Toen ik deze morgen mijn computer openzette om mijn mailtjes te lezen, had ik geen idee wat voor een leuke dag het zou worden! 'Waarom is het dan een leuke dag?', vragen jullie je nu waarschijnlijk af. Wel, ik ben genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award door Floortje van www.mybitsandberries.nl! Een groot compliment, enerzijds omdat ik mijn strepen nog wat te verdienen heb als 'baby'-bloggertje in de grote bloggerswereld, en anderzijds omdat Floortje zelf een prachtblog heeft! Ik vind het echt leuk dat iemand met zo'n leuke blog, mijn blog opmerkte! Heel erg bedankt Floortje!



Bij deze: mijn Very Inspiring Blogger Award :D!

De Very Inspiring Blogger Award werd in het leven geroepen om (nieuwgestarte) bloggers, met hun blogs te complimenteren en in de kijker te zetten :)! Aan deze Award hangen enkele regeltjes vast. Eerst en vooral bedank je (vanzelfsprekend natuurlijk!) de fantastisch lieve blogger die jou genomineerd heeft, en plaats je de link naar zijn blog bij je dankwoordje. Daarna pronk je met je Award door de afbeelding die je op internet kan vinden in je bericht te plaatsen, en de regeltjes van de VIBA aan je lezers mee te geven. 

En this is where the fun begins! Eens je de voorgaande stappen doorlopen hebt, deel je 7 weetjes over jezelf of je blog, waardoor andere bloggers je beter leren kennen!

Hou je vast, hier komen mijn 7 weetjes!

1. Ik ben waarschijnlijk de enige biologie-studente op de hele Gentse Universiteit, die niet dol is op insecten. Meer nog, ik ben er stiekem een beetje bang van. Sorry, maar als je meer dan 6 poten hebt, kunnen we geen vriendjes zijn. Behalve als je een lieveheersbeestje bent, dan kan het wel.


2. Als ik een favoriet voedingsmiddel zou moeten kiezen, dan was het ijs! Ik ben er echt dol op en eet het dan het hele jaar door. IJsjes in de winter te koud? Nee hoor, niet voor mij!



3. Mijn droomvakantiebestemming is Bora Bora, waarschijnlijk bij iedereen bekend voor zijn mooie paalhuisjes die gewoon midden in de zee staan. Daar zou ik gerust een weekje of 3 willen relaxen!


4. Ik ben een ongelofelijk kattenmens. Mijn favoriete studeerpauzes bestaan (naast bloggen natuurlijk)  uit het bekijken van schattige kattenfoto's of grappige Youtube-filmpjes met katten. Het eerste dat ik me waarschijnlijk aanschaf wanneer ik het huis uitga, is dan ook een lief poezenbeest!



5. Hoewel ik een erg sociaal persoon ben, heb ik ook veel behoefte aan tijd voor mezelf. Soms moet ik gewoon alleen in mijn bed naar VIJF tv kijken met een snack, en wil ik door niemand gestoord worden. Me-time, zoals dat mooi wordt genoemd!

6. Om de één of andere onverklaarbare reden ben ik dol op mooie tanden. Jongens met een mooi gebit hebben dan ook altijd een streepje voor, terwijl een onverzorgd gebit een ongelofelijk grote turn-down is!



7. Ik startte deze blog 3 weken geleden bij wijze van uitlaatklep. Ik vind het heerlijk om te vertellen over de dingen die mij bezighouden, vooral wanneer het gaat om beauty en fashion! Omdat ik hiervoor niet altijd meteen een luisterend oor kan vinden (ik heb 3 broers, geen zusjes!), nam ik me voor om gewoon alles neer te schrijven! Bloggen vind ik trouwens ook een erg leuke manier om nieuwe contacten te leggen :).
Zo, dat waren mijn feitjes over mezelf en de blog! Het enige dat me nu nog te doen staat, is 15 andere blogs nomineren waarvan ik vind dat ze deze Award waardig zijn :)!

Lily's Beauty Fashion & Lifestyle
BeautyBySandra
Precious Makeup
Jouvence

Aangezien ik nog maar een 'newby' ben in de bloggerswereld, had ik een beetje moeite om 15 blogs te nomineren. Maar, ik ben oprecht van plan om deze lijst nog uit te breiden :)!!

Veel liefs,

Lieselot
Alle foto's in dit bericht vond ik op weheartit.

You Might Also Like

9 reacties

  1. ooh superlief! ik ben gisteren ook genomineerd voor de Liebster Award dus ik ben daar nu eventjes mee bezig maar heel erg bedankt en proficiat met je eigen award! :D x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi :D! Proficiat met je twee awards :D! x

      Delete
  2. Hoi Lieselot, wat lief van je en wat leuk dat je mijn blog leest! Ik ben laatst al genomineerd voor deze award, dus ik denk dat ik gewoon jouw naam ga zetten bij dat artikel :) Dan word je toch vernoemd, vind je dat goed? Ik vind het namelijk moeilijk om nog 7 facts te bedenken en ik heb het artikel al een keer gemaakt. En ik vind het ENORM moeilijk om weer 15 bloggers te selecteren ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Mariëlle! Natuurlijk vind ik dat goed :)! Heel erg bedankt :)! x

      Delete
  3. wat leuk dat je genomineerd bent.! leuk om te lezen ♥ xx

    ReplyDelete
  4. Ik kende je blog nog niet maar ik vind het heel leuk je wat beter te leren kennen door deze post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, ik heb je blog ook net een uurtje geleden ontdekt en ik was meteen onder de indruk! Je foto's zijn echt super :)!

      Delete
  5. Dankjewel voor de nominatie!
    Ik ga morgen ook is wat weetjes bedenken (hmm lastig hihi)
    Leuke blog heb je trouwens ik ga je meteen even volgen!

    Liefs Chantall

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd!! Dit is de eerste keer dat ik op je blog kijk, maar ik vind je schrijfstijl nu al leuk!!
    XXX
    Arjanne -A&A-

    ReplyDelete

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe