Bag me up, Scotty!

Sunday, April 06, 2014

Eerlijk toegegeven: ik ben een stereotiep meisje-meisje. Dat is de reden waarom ik een ongelofelijke obsessie heb voor schoenen en handtassen (althans dat is toch mijn favoriete excuus ;) ). En omdat het alweer een tijdje geleden is dat ik mezelf nog een nieuwe handtas cadeau deed, klikte ik Polyvore (de inspiratiebron van dienst!) open. Ik heb jammer genoeg een enorme voorliefde voor dure designerbags die ik me met mijn bescheiden studentenbudgetje niet kan permiteren. Ik hou mezelf voor dat ik me een echte Chanel of Céline cadeau doe eens ik mijn eerste job bemachtigd heb, als beloning voor mezelf. Maar aangezien dat nog niet voor meteen is, moet ik het voorlopig nog met de betaalbaardere modelletjes doen en is het tabblad 'under 50$' echte redder voor mijn portemonnee: betaalbare tassen zonder dat je voor een duf model moet settelen! Van kleine clutches tot de gigantische handtassen waar je je halve beautytafel in kwijt kunt, ik hou van ze! Uit de hele resem handtassen haalde ik er enkele pareltjes uit, allemaal onder de 50$ (op de Chanel 2.55 en de Céline bag na). Welke zou jij uitkiezen?


Bag me up, Scotty!

Liefs,

Lieselot


You Might Also Like

0 reacties

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe